|
|
|
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για μια ακόμα φορά δείχνει να βρίσκεται εκτός πραγματικότητας. Οι εξαγγελίες της για αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που έγιναν 5 χρόνια πριν, όχι μόνο έμειναν στα χαρτιά, αλλά υπονομεύονται από τις ίδιες τις πράξεις του Υπουργού. Η πιλοτική εφαρμογή της χρήσης των λεωφορειολωρίδων από τα ΤΑΞΙ στο αστικό περιβάλλον της Αθήνας κάθε άλλο παρά προς τη σωστή κατεύθυνση είναι. Οι επιλεκτικές αναφορές σε παραδείγματα πόλεων του εξωτερικού αποδεικνύουν άγνοια του ευρωπαϊκού γίγνεσθαι των συγκοινωνιών. Στην Ευρώπη η προνομιακή διευκόλυνση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία) μπορούμε να πούμε ότι είναι κανόνας. Η αναλογία χιλιομέτρων λεωφορειοδρόμων, και αριθμού ΤΑΞΙ στο εξωτερικό, δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση που επικρατεί στο Λεκανοπέδιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που αποδεικνύει το λάθος της κυβερνητικής επιλογής είναι η Θεσσαλονίκη, όπου η ταχύτητα των λεωφορείων μειώθηκε κατά 50% με την απόφαση εισόδου των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες. Η κυβέρνηση αντί να πολιτεύεται «πονηρά» ας ρίξει το βάρος της στην καθιέρωση επιπρόσθετων κινήτρων για την ακόμα μεγαλύτερη προσέλκυση πολιτών στη χρήση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Ο κλάδος των ΤΑΞΙ έχει προβλήματα που χρήζουν αντιμετώπισης, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δρομολογούνται αποφάσεις που αντιβαίνουν στην ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
| |