Αρχική Χάρτης Πλοήγησης Αναζήτηση
 

 
Συζήτηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Βουλή, μετά από επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε  ο Βουλευτής και Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Νίκος Σηφουνάκης, για το θέμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Ο κ. Σηφουνάκης στην ερώτηση του, αφού αναφέρθηκε στο σχέδιο της εκποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών που δρομολογεί η κυβέρνηση και με δεδομένο ότι πρέπει έως τον Απρίλιο του 2009, να έχει ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία σύμφωνα με τη συμφωνία της κυβέρνησης με την Ε.Ε., σημείωσε ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. αντιτίθεται στην εκποίηση, ότι δεν έχει καμία ενημέρωση, όπως και η Βουλή, ενώ ανακοινώσεις του Υπουργείου και δημοσιεύματα αναφέρονται στη μειωμένη συμμετοχή ενδιαφερομένων στο διαγωνισμό, την οποία η κυβέρνηση αποδίδει στην οικονομική κρίση, ζήτησε από τον Υπουργό να δώσει απαντήσεις και συγκεκριμένα:
• Σε ποιό σημείο βρίσκεται η διαδικασία πώλησης των Ο.Α., ποιοί οι οριστικοί συμμετέχοντες και ποιό το εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση που δεν καταλήξει θετικά ο διαγωνισμός, δεδομένης της δεσμευτικής συμφωνίας σας με την Ευρωπαϊκή Ένωση;
• Η κυβέρνηση μετά και την απαξιωτική διάψευση περί μη συμμετοχής της Qatar Airlines, δεδομένης της πενιχρής συμμετοχής στο διαγωνισμό, της μη ύπαρξης αποτίμησης της εταιρείας, θα προχωρήσει σε εκποίηση με το όποιο τίμημα, έστω και αν δεν τηρούνται οι στοιχειώδεις προϋποθέσεις φερεγγυότητας; 
Ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μπεκίρης που παρευρέθη στη συζήτηση αντί του Υπουργού κ. Στυλιανίδη, ανέφερε ότι οι προσφορές βρίσκονται στο τελικό στάδιο, ότι τα στοιχεία για τους συμμετέχοντες έχουν ανακοινωθεί από τις 23 Δεκεμβρίου, ότι υπάρχει μεγάλος και αξιόπιστος αριθμός επενδυτών, αλλά δεν έκανε καμία αναφορά για εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση μη αξιόπιστων προσφορών.
Ο κ. Σηφουνάκης λαμβάνοντας το λόγο σημείωσε ότι επί της ουσίας δεν απάντησε ο Υφυπουργός στα ερωτήματα του, και τόνισε:
«Προπαγανδίσατε σαν μεταρρύθμιση μια εκποιητική διαδικασία, όπου χρεώνει τον Ελληνικό λαό να πληρώσει 1,3 δις €, αναιρείτε τον ίδιο τον συνταξιοδοτικό σας νόμο, όταν εργαζόμενοι 40 και 45 ετών οδηγούνται στην σύνταξη, παρά τη θέληση τους.
Οι υποτιθέμενοι αγοραστές όπου έκαναν «ουρά» αποχωρούν απαξιωτικά. Σύρατε τον ίδιο πρωθυπουργό στα Εμιράτα ευτελίζοντας τον, για να έρθει μετά  η αποχώρηση της Qatar Airlines με τρόπο προσβλητικό. Τελικά η παραπάνω εταιρεία λειτούργησε ως «λαγός»;
Πουλάτε «γουρούνι στο σακί», αφού δεν υπάρχει ακόμα η αποτίμηση της εταιρείας. Σας ερωτούμε, θα πουλήσετε όσο - όσο, στον όποιο επενδυτή, ανεξάρτητα αξιοπιστίας, προκειμένου να σώσετε τα προσχήματα;
Ποιο είναι το εναλλακτικό σας σχέδιο σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ατελής διαγωνιστική σας διαδικασία;
Αν κάτι υπάρχει, -και αυτό είναι εμφανές- είναι η απογείωση της προχειρότητας. Σκεφτείτε ότι έχουν ανοίξει τα τουριστικά πακέτα για το 2009 και την ίδια στιγμή η Ολυμπιακή έχει καταρρεύσει, με μείωση επιβατών 13,7% στις εσωτερικές και 8,2% εξωτερικές πτήσεις.
Διερωτηθήκατε τι θα συμβεί αν παραμείνει μόνο ένα μονοπώλιο ιδιωτικό στις αερομεταφορές, όποιο και να είναι αυτό; Θα γυρίσουμε πολλά χρόνια πίσω.
Οφείλετε να έχετε εναλλακτικό σχέδιο και όχι να πουλήσετε όσο όσο, για να μπορείτε να προπαγανδίσετε την όλη μεταρρύθμισης σας.
Η ευθύνη σας είναι τεράστια, η δημόσια περιουσία της Ολυμπιακής, αξίζει εκατοντάδες εκατομμύριων, υπάρχει ένας πλούτος, που δεν μπορεί να εκποιηθεί έτσι.»