Στη δήλωση μου στις 16/03 κατέγραψα αυτούσιο το κοπιώδες ιστορικό δρομολόγησης των δυο μεγάλων οδικών έργων σημειώνοντας ότι είναι πολύ δύσκολο εν συντομία να καταγραφεί πλήρως. Ο τ. Υπουργός και Βουλευτής κ Χ. Αθανασίου με δηλώσεις του:
-Αναγνωρίζει την συμβολή μου στο έργο ''Καλλονή- Πέτρα''
-Την ισάξια συμβολή των Κυβερνήσεων Γ. Παπανδρέου και Κ. Καραμανλή για τον άξονα ''Καλλονή- Σίγρι''
-Ότι η Κυβέρνηση της Ν. Δημοκρατίας αποφάσισε την οριστική ανάθεση και χρηματοδότηση των έργων. Τον ευχαριστώ για την κατά το ήμισυ αναγνώριση της προσφοράς μου, η οποία όπως και η παραταξιακή δεν τεμαχίζεται και δεν ισοκατανέμεται. Το 2003, η κυβέρνηση Κ. Σημίτη ξεκίνησε και δρομολόγησε τα δύο μεγάλα οδικά έργα. Το 2005, η κυβέρνηση Κ. Καραμανλή (2004-2009) όφειλε να έχει ολοκληρώσει τις μελέτες. Το 2009 Οκτώβριος, η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου βρήκε τις μελέτες ανολοκλήρωτες μετά από 5 ½ χρόνια.
Ο κ Χ. Αθανασίου δεν ήταν τότε στην ενεργό πολιτική και συνεπώς δεν ευθύνεται. Ο Αντιπεριφερειάρχης κ Π. Χριστόφας στέλεχος τότε στο Υπουργείο Υποδομών μπορεί να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου- Κουβέλη υπογράφεται η ''άτυχης'' σύμβαση ''Καλλονή- Σίγρι'' με την κοινοπραξία των εργολάβων, την διακήρυξη της οποίας είχε κάνει η προηγούμενη κυβέρνηση. Τα δύο λοιπόν έργα φέρουν συγκεκριμένες υπογραφές. Δεν υπήρξα οπαδός του άγονου πολιτικού διαγκωνισμού, την αλήθεια και τον κόπο ημερών,μηνών, ετών, πολλών ανθρώπων, υπερασπίζομαι και θα υπερασπίζομαι. |