. |
|
|
«Δυστυχώς το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών δείχνει με τους πιο επιεικείς όρους, στους τομείς της αρμοδιότητάς του, αποσυντονισμό και αποδιοργάνωση, που οδηγούν σε διάλυση Δημόσιους Οργανισμούς με τραγικές επιπτώσεις στην ασφάλεια των επιβατών και στην οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς προειδοποιήσεις σταμάτησε τα δρομολόγια στους άξονες ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και αντίστροφα εξ αιτίας -όπως ισχυρίζεται- της καθυστέρησης προμήθειας – παράδοσης του αναγκαίου υλικού τροχών. Η κατάσταση στον ΟΣΕ και στις θυγατρικές του εταιρίες είναι τραγική. Την τελευταία τετραετία, από τα οικονομικά στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, το συνολικό έλλειμμα σε σχέση με το 2004 έχει διπλασιαστεί, από 3,5 δις ευρώ έφτασε τα 7,5 δις ευρώ. Οι αλόγιστες σπατάλες, οι υπέρογκες αμοιβές σε «ημετέρους», ο υπερδιπλασιασμός των δανειακών υποχρεώσεων, οδηγούν τον ΟΣΕ σε κατάρρευση. Τα δημοσιεύματα για τις συμβάσεις - σκάνδαλα διαδέχονται το ένα το άλλο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η σκανδαλώδης σύμβαση με την εταιρεία TABLOGIX, με την απευθείας ανάθεση έργου και υπηρεσιών. Η δυσοσμία των σκανδάλων δεν έχει όρια, όπως και οι υπεύθυνοι συνδικαλιστικοί φορείς καταγγέλλουν τεκμηριωμένα.
Οι έλληνες πολίτες δεν προσδοκούν σε ενέργειες εξυγίανσης από την Κυβέρνηση.
Ευελπιστούν η ελληνική δικαιοσύνη να συντομεύσει τις διαδικασίες, προκειμένου να σταματήσει η καταστροφική πορεία του ΟΣΕ». | |