Ο βουλευτής κ. Νίκος Σηφουνάκης, σχολιάζοντας σήμερα σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι την τρέχουσα επικαιρότητα και ιδιαίτερα τα ζητήματα της αρμοδιότητάς του (των Μεταφορών – Επικοινωνιών) επεσήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
Για τον ΟΤΕ: «Ο ΟΤΕ, ως το 2004 ήταν ένας απ’ τους 6 μεγαλύτερους τηλεπ/κους οργανισμούς της Ευρώπης και σοβαρός leader στα Βαλκάνια. Δυστυχώς, η κυβέρνηση της Ν.Δ., που υποτίθεται ήλθε να εξυγιάνει τις προβληματικές επιχειρήσεις, πούλησε τις εύρωστες τις κερδοφόρες, όπως τον ΟΤΕ στην DT της οποίας όπως όλα δείχνουν, δεν θα είναι ούτε καν θυγατρική, αλλά εξάρτημά της. Απόδειξη η τελευταία απόφαση της Ντοιτσε Τελεκομ να πουλήσει στα Σκόπια την θυγατρική της Cosmote και όχι την δική της θυγατρική.»
Ακόμη κατήγγειλε την υπέρμετρη και σκανδαλώδη δανειοδότηση του ΟΤΕ για να αυξήσει το μερίδιο του στην Cosmote, καθώς την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, πράξεις ποινικά κολάσιμες, που έχει καταγγείλει επίσης το ΠΑΣΟΚ. Το κλείσιμο των καταστημάτων του ΟΤΕ στην περιφέρεια, μεταξύ των οποίων και του Νομού Λέσβου εντάσσεται στην κακομοιριά που επιβάλλουν οι νέοι ιδιοκτήτες αφού ουσιαστικά πρόκειται για μείωση και άνευ λόγου συρρίκνωση του αντικειμένου των υπηρεσιών του και επιβεβαιώνει τον μονόδρομο που οδήγησε η Ν.Δ. αυτόν τον ως χθες κερδοφόρο οργανισμό.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και στη ΔΕΗ, η οποία ποτέ δεν ήταν προβληματική επιχείρηση, απεναντίας μέχρι το 2004 είχε κέρδη και πραγματοποιούσε σοβαρές επενδύσεις στις υποδομές της χώρας μας. Σήμερα η ΔΕΗ παραπαίει και αναφερόμενος στο πρόβλημα που παρουσιάζεται στη Λήμνο, με την πιλοτική εφαρμογή της αποθείωσης καυσίμων στον μαγευτικό κόλπο του Αυλώνα, κατήγγειλε την ανευθυνότητα τους καθώς και τις προθέσεις της ΔΕΗ να αναθέσει εργολαβικά την δουλειά σε πρόσωπο που έχει χαρακτηριστεί μεμπτό.
Ακολούθως ο κ. Σηφουνάκης αναφέρθηκε ότι η ΝΔ και τα στελέχη της ουσιαστικά οικειοποιούνται το κράτος και κάποιοι επιτήδειοι πλουτίζουν απ’ αυτή την ακολουθουμένη πολιτική. Δυστυχώς, στον δρόμο που ακολουθούν έχουν καταστήσει συνένοχό τους την ηγεσία της Δικαιοσύνης, βλέπε σκάνδαλα παρακολουθήσεων, Πακιστανών και δομημένων ομολόγων, που αν η Αντιπολίτευση και ο Τύπος δεν αποκάλυπταν έγκαιρα, σήμερα με την κρίση της οικονομίας, τα περισσότερα ασφαλιστικά μας ταμεία θα είχαν τιναχθεί στον αέρα.
Αναφερόμενος στην παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση επικαλέστηκε τις πρόσφατες έντονα αυτοκριτικές δηλώσεις ΓΚΡΙΣΠΑΝ για να καταδείξει τη διαφορά της κοινωνικής πολιτικής και κατεύθυνσης που είχε πάντα το ΠΑΣΟΚ σε σχέση με τους φιλελεύθερους και τόνισε ότι στο εξής το Ελληνικό κράτος θα πρέπει να ανακτήσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Τράπεζας της Ελλάδος, του κρατικού φορέα που επιβάλλεται να εποπτεύει την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος.
Για το Βατοπέδι επεσήμανε ότι το ΠΑΣΟΚ, δεν ζητά σήμερα εκλογές ακριβώς για να μην παραγραφούν τα διαπραχθέντα αδικήματα. Επιμένει στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής για να αξιοποιηθούν τα στοιχεία της τακτικής δικαιοσύνης και να μην ενταφιασθεί το όλο ζήτημα με τα πολλαπλά πορίσματα που συνήθως εκδίδουν οι Εξεταστικές Επιτροπές της Βουλής, μέθοδο που επιδιώκει η ΝΔ. Το ΠΑΣΟΚ ήταν που ανέπεμψε τις αποφάσεις σχετικές με την περιουσία του Μοναστηριού, ενώ η ΝΔ ήδη απ’ τον Ιούνιο του 2004 ξεκίνησε να υλοποιεί άνομα σχέδια. Το ΠΑΣΟΚ, με τον τότε Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη και τον ίδιον, που πράγματι είχαν επισκεφθεί πολλές φορές το Αγιον Ορος, είχαν ασχοληθεί με αυτό ως μοναδικό μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και συνέβαλλαν να γίνουν σοβαρά έργα αποκατάστασης και αναστήλωσης σε όλα τα Μοναστήρια, ακόμη και στο Ρωσικό του Αγ. Παντελεήμονα. Δεν είχαν ιδιοτελή σκοπό, ούτε σχέδια να κάνουν κοσμικές μπίζνες με τους καλόγηρους όπως έπραξαν με το Βατοπέδι τα στελέχη της Ν.Δ.
Για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ: «Με νόμο του 2003 και σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Ένωσης η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε προχωρήσει, και, συστάθηκαν τρεις ξεχωριστές εταιρείες. Διατηρήθηκαν τα δικαιώματα των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ, πέραν του σήματος και του ονόματος και ξεκίνησαν την νέα πορεία απαλλαγμένες από ελλείμματα και χρέη . Η ΝΔ τριπλασίασε τα χρέη της, μείωσε στο μισό τον τζίρο της και απαξίωσε όλες τις δράσεις της. Έτσι την οδήγησαν στην πτώχευση, με τον Πρωθυπουργό να εκλιπαρεί τους σεΐχηδες του Κατάρ, για να την αγοράσουν! Ακόμη και ο Μπερλουσκόνι, ο υπέρμαχος του νεοφιλελευθερισμού βρήκε λύση για την ALITALIA, αξιοποιώντας εθνικά κεφάλαια και ντόπιους επενδυτές. Η κυβέρνηση Καραμανλή το μόνο που ξέρει είναι να πουλά όχι να διαχειρίζεται την εθνική περιουσία.
Για την ακτοπλοΐα: «Δυστυχώς οι θαλάσσιες συγκοινωνίες στο Αιγαίο γύρισαν 35 με 40 χρόνια πίσω. Επί των ημερών μας, κάθε Ιούνιο προκηρύσσονταν δημοπρασίες για τις άγονες και το αργότερο τον Σεπτέμβριο κατακυρώναμε και ήξεραν όλοι, ιδιαίτερα στο εμπόριο και τον τουρισμό ποιες θα είναι οι δυνατότητες της νέας σεζόν για να μπορούν να προγραμματίζουν. Σήμερα προκαλεί αλγεινή εντύπωση οι ακτοπλόοι να σέρνουν τους Υπουργούς στα δικαστήρια και όλα αυτά εξαιτίας της εγκληματικής αδιαφορίας της κυβέρνησης να αξιοποιήσουν το έτοιμο σχέδιο που είχαμε για ναυπήγηση σύγχρονων πλοίων στο Αιγαίο. Εμείς την προσέγγιση των πλοίων της γραμμής Χίου- Μυτιλήνης, στη Μύκονο και στη Σύρα, για παράδειγμα, την εντάσσαμε επιπρόσθετα εμβόλιμα μία ή δύο φορές, διατηρώντας όμως την γραμμή κορμό για να εξασφαλίσουμε ενδοεπικοινωνία στο Αιγαίο και όχι για να δυσχεραίνουμε την εξυπηρέτηση των πολιτών και να πραγματοποιούν υπερκέρδη απ’ την εξοικονόμηση καυσίμων οι εφοπλιστές. » |