Ο Βουλευτής κ. Νίκος Σηφουνάκης, Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών στην τοποθέτηση του στη Βουλή, την Τρίτη 4 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια της ψήφισης του Νομοσχεδίου για την Ολυμπιακή επισήμανε ότι η κυβέρνηση και ο Υπουργός κ. Χατζηδάκης «εφεύραν» μύθους για τον εθνικό αερομεταφορέα, όπως είχε κάνει και η κυβέρνηση Μητσοτάκη την περίοδο 1990-1993. 11 μύθους που με το κείμενο που παρουσίασε ο κ.Σηφουνάκης, απομυθοποιούνται, ένας προς ένας.
Στη συνέχεια ο κ. Σηφουνάκης αναφέρει ότι το μάταιο αυτής της συμφωνίας με την Commision θα αποδειχτεί πολύ σύντομα. Είναι πρωτοφανές, Επίτροπος της Ε.Ε. να δίνει κοινή συνέντευξη με τον Υπουργό Μεταφορών και να αναφέρει ότι «η Ελληνική πλευρά μας έκανε μια πρόταση και την αποδεχτήκαμε», όταν δεν έχει ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία για την εταιρεία και όταν ο Πρωθυπουργός και η κ. Μπακογιάννη πηγαινοέρχονται στο Qatar προσπαθώντας να κλείσουν συμφωνία. Καμία προσπάθεια να σωθεί η εταιρεία, απλή παράδοση άνευ όρων.
Ο κ. Σηφουνάκης σημείωσε ότι ο Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1008/2008 της Ε.Ε. σχετικά με τους κανόνες εκμετάλλευσης των αεροπορικών γραμμών στην Κοινότητα, αναφέρει ότι μια εταιρεία τρίτης χώρας δεν μπορεί να έχει πτητικό έργο στα όρια της Ε.Ε., εκτός αν δεν κατέχει το 51%. Επομένως, αν υπάρχουν δεσμευτικές συμφωνίες με την Qatar, θα πρέπει η κυβέρνηση να γνωρίζει και τον συνεργάτη. Ο κ. Σηφουνάκης, ρώτησε επανειλλημένα τον κ. Χατζηδάκη –χωρίς να λάβει απάντηση – ποιος είναι ο συνεργάτης (front man) της Qatar.
Καταλήγοντας ο κ. Σηφουνάκης, τόνισε ότι θα μπορούσε η κυβέρνηση με κρατικά και ιδιωτικά κεφάλαια να στήσει από την αρχή μια εταιρεία με προοπτική, αντί αυτού επιλέγει την εκποίηση της Ολυμπιακής, όπως έκανε με τον ΟΤΕ, όπως σχεδιάζει να κάνει με τη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ. «Σήμερα με τη ψήφιση του νομοσχεδίου γίνεται η κηδεία της Ολυμπιακής, θα υπάρξουν τεράστια προβλήματα στη διαδικασία του διαγωνισμού και επειδή, δυστυχώς, δεν υπάρχει το εναλλακτικό σχέδιο, πολύ φοβάμαι ότι τον Απρίλιο θα γίνει το μνημόσυνο» |