Αρχική Χάρτης Πλοήγησης Αναζήτηση
 
Ξ•ΟΟŽΟ„Ξ·ΟƒΞ· Ξ³ΞΉΞ± τα slots της Ο.Ξ‘.

 

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου «Κοινωνικές ρυθμίσεις για τους εργαζόμενους στις εταιρείες Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε., Ολυμπιακή Αεροπορία- Υπηρεσίες Α.Ε. και Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.»,  κατ’ επανάληψη στις ερωτήσεις που σας υπέβαλλαν για την εκποίηση σημαντικών slots των Ολυμπιακών Αερογραμμών, απαντήσατε στις 30/10/08 και 1/11/08 στην Ολομέλεια της Βουλής ότι το σύνολο των δικαιωμάτων των slots παραμένουν στην εταιρεία και ότι απλώς κινδυνολογούμε.
Από τον Ημερήσιο Τύπο των τελευταίων ημερών πληροφορήθηκε ο Ελληνικός Λαός ότι:
Σύμφωνα με σχέδιο που εκπονήθηκε από την Aviation Economics και διανεμήθηκε   στους συμμετέχοντες στην διαδικασία πώλησης των Ο.Α. τους γίνεται γνωστό ότι δεν συγκαταλέγονται στην πώληση δικαιώματα ιστορικών slots απογείωσης και προσγείωσης σε διεθνή αεροδρόμια όπως Καναδά, Γιοχάνεσμπουργκ,  Βιέννη, Μόναχο,  Βερολίνο, ’μστερνταμ, Μαδρίτη κ.α..

Αποδεδειγμένα:
- Το Ελληνικό Κοινοβούλιο παραπλανήθηκε με ευθύνη σας και για την εκποιητική συμφωνία που συνομολογήσατε στις Βρυξέλλες  στις 17/9/2008, αφού ουδέποτε έλαβε γνώση
-Από την 31/12/2003 που  δημοσιεύθηκε  ο τελευταίος ισολογισμός της εταιρείας  -παρότι χρηματοδοτήθηκε αδρά ιδιωτική εταιρεία για σύνταξη ισολογισμών- ουδέποτε έκτοτε δημοσιεύθηκε άλλος ισολογισμός
-Τελικώς προχωρήσατε στην άνευ ανταλλάγματος εκποίηση σημαντικών  slots
Με αφορμή το μυστικό  σχέδιο «Information Memorandum» που συνέταξαν οι Larand, Alpha Bank, N.B.C.I και Emproriki Bank με το οποίο προσδιορίζουν την προς πώληση εταιρεία των Ο.Α. ως μικρό αεροπορικό σχήμα-  των άγονων γραμμών.


ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
• Τι ακριβώς προβλέπει το Information Memorandum της Aviation Economics για την υπό εκκαθάριση εταιρεία  των Ο.Α. και ποιο  το συνολικό πτητικό έργο που θα παραμείνει στην εταιρεία;
• Ποια slots απωλέσθηκαν ή εκχωρήθηκαν και δεν συμπεριλαμβάνονται στο σχέδιο εκποίησης των Ο.Α.,  με τι αντίτιμο εκχωρήθηκαν και σε ποιες αεροπορικές εταιρείες ;
• Ποιες αεροπορικές γραμμές των Ο.Α. προς Ευρώπη και τον κόσμο καταργούνται και από ποια ημερομηνία;
• Ποια οικονομική δαπάνη θα πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο προς την ανωτέρω εταιρεία που εκπόνησε την μελέτη και εξέδωσε  το Information Memorandum;
• Για άλλη μια φορά ερωτάμε εάν η αεροπορική εταιρεία των Εμιράτων του Qatar αναδειχθεί πλειοδότης, με ποια εταιρεία θα συμπράξει – από τις έχοντες εκδηλώσει ενδιαφέρον - αφού από τον  Ευρωπαϊκό Κανονισμό δεν δικαιούται αεροπορική εταιρεία μη Κοινοτική να δραστηριοποιείται στα Ευρωπαϊκά Αεροδρόμια;

 

 ΟΙ   ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ    ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΝΙΚΟΣ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ
ΧΑΡΗΣ ΤΣΙΟΚΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΛΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ