ΞΟΟΟΞ·ΟΞ· Ξ³ΞΉΞ± ΟΞΉΞΌΞΟ Ξ΅ΞΉΟΞΉΟΞ·ΟΞ―ΟΞ½ ΞΊΞ±ΞΉ ΟΞ΅ΟΞΉΞΊΞΏΟΞΟ Ξ΄ΟομολογίΟΞ½ ΞΣΠ|
|
|
Η Κυβέρνηση της Ν.Δ. συστηματικά με τις πράξεις και τις παραλείψεις της απαξιώνει τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, στοχεύοντας στην εισέτι απαξίωση του στην συνείδηση των πολιτών, ακολουθώντας την επικοινωνιακή πολιτική που εφάρμοσε στις ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ. Η κυβέρνηση μεθοδευμένα κατασυκοφαντεί τον ΟΣΕ, με αφορμή την κακή οικονομική κατάσταση του οργανισμού, με προφανές στόχο την εκποίηση των κερδοφόρων δράσεων του. Η σημερινή όμως επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης του οργανισμού είναι αποκλειστικό της δημιούργημα. Η κακοδιαχείριση αποδεικνύεται από αδιαμφισβήτητα δεδομένα. Συγκεκριμένα, κατόρθωσε μέσα σε μια τετραετία το χρέος του οργανισμού από 3,2 δις που ήταν το 2004, να φθάσει στα τέλη του 2008, σύμφωνα με τις προβλέψεις τα 8 δις και μάλιστα να ανακοινώνεται στον Τύπο ότι μέχρι το 2010 το χρέος θα φθάσει αισίως τα 12,5 δις . Τα ελλείμματα από το 437 εκ. του 2003 εκτινάχθηκαν στα 980 εκ. το 2007. Με όχημα την δυσφημιστική καμπάνια που επιμελώς σχεδίασε η κυβέρνηση διαρρέεται στον τύπο ότι από τις 15 Ιανουαρίου θ αρχίσουν οι περικοπές δρομολογίων. Απόδειξη των παραπάνω είναι ότι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων είχε δεσμευτεί για κρατήσεις μέχρι τις 15/1/2009 και μόνο ύστερα από παρεμβάσεις και διαμαρτυρίες και των εργαζομένων αποδεσμεύθηκαν οι κρατήσεις των εισιτηρίων και πέραν της προηγούμενης ημερομηνίας. Διάχυτη όμως είναι η αίσθηση ότι τίποτα δεν έχει διασφαλιστεί και ότι μετά τις 15 Ιανουαρίου θα ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο, της κατάργησης γραμμών, της μείωσης δρομολογίων και θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες εκποίησης σημαντικών δράσεων του Ο.Σ.Ε. Δημοσιεύματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν επίσης προγραμματισμένες σταδιακές αυξήσεις έως και 80% στις τιμές των εισιτηρίων, σε μια χρονική συγκυρία όπου ο ελληνικός λαός βιώνει καθημερινά τις επιπτώσεις της σκληρής οικονομικής πολιτικής. Δυστυχώς όλα αυτά συμβαίνουν ενώ το μεγάλο έργο του εκσυγχρονισμού του δικτύου του ΟΣΕ που δρομολογήθηκε πριν το 2004, ουσιαστικά επιβραδύνεται από την κυβέρνηση σας με απαράδεκτο τρόπο και ταυτόχρονα επιχειρείται η εισέτι απαξίωση με προφανή στόχο τη δυσανασχέτηση των πολιτών. Κατόπιν των ανωτέρων: Ερωτάται ο κύριος Υπουργός:
Ποιος ευθύνεται για τα τεράστια ελλείμματα του οργανισμού τα τελευταία πέντε χρόνια; Γιατί μετά πέντε χρόνια κακοδιαχείρισης δεν αποδόθηκαν ευθύνες στους όποιους υπευθύνους; Στοχεύετε με τον καταγγελτικό σας λόγο που απλώς εξυπηρετεί τον στόχο σας, στην εισέτι απαξίωση και στην συνέχεια στην εκποίηση των κερδοφόρων τμημάτων του Ο.Σ.Ε.; Με ποιον τρόπο στοχεύετε να προχωρήσετε στην ιδιωτικοποίηση των όποιων κερδοφόρων δράσεων του Ο.Σ.Ε.;
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΙΟΚΑΣ ΧΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΝΙΑ ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΡΡΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΖΩΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΤΑΤΖΗ ΤΣΕΤΙΝ ΝΑΣΙΩΚΑΣ ΕΚΤΟΡΑΣ ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΡΛΕΠΕ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΡΑΠΤΗ ΣΥΛΒΑΝΑ ΣΚΟΥΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΚΟΥΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΙΜΟΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΙΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ
| |